Kaliszali Kaliszali
58
BLOG

Tak na wstępie

Kaliszali Kaliszali Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Może zbyt długo nie szukałem  tego w czym tkwi artyzm ? Zaniedbałem to czym jest artystyczna dusza ? Pomyśl Czytelniku, że każdy może zaniedbać to … Zaniedbać swoje zainteresowania, swoje pasje. To co nadaje jego życiu głębszy sens, co sprawia że chwila jest nim przesiąknięta jak gąbka. Zdecydowałem się na ten wpis bo chce coś zmienić w swoim życiu, zrobić coś co czuje, że od dawno powinienem zrobić.

 

Jestem artystą !

 

Przez wiele lat życia, choć nie jest ich wiele, tłumiłem w sobie to co od dziecko było dla mnie naturalne. Mianowicie to że przeżywam emocje w sposób burzliwy i bardzo gwałtowny, potrzebuje najpierw z siebie coś wyrzucić, a dopiero potem myśleć czemu tak było. I choć nieraz pewnie nachodziłyby mnie będą wątpliwości typu: „Zycie nie jest lekkie”, „W życiu nie ma tak, że robi się to co chce” itd. Itp. To będę starał wytrwać w tym postanowieniu, że znów poszukam smaku życia, pasji.

Bo ona zawsze była tuż obok. Zamiast zastanawiać się czy nie zachowuje się nieodpowiednio wykrzyczę swoje emocje, a potem będę się tłumaczył. Wyrzucę w diabły cały ten kodeks kulturalnego i pokornego zachowania, bo nie taki jestem. Wiele bólu sprawiło mi myślenie nad tym czy coś zrobiłem źłe, czy przypadkiem ktoś czegoś o mnie nie pomyślał.

I druga rzecz: poświęcę czas na szukanie tego co da mi się wyszaleć. Jakiejś zajawki, pasji, która pozwoli mi się wyszumieć. Chyba postawię wszystko na jedną kartę i spróbuje z aktorstwem. Małym, malutkim, prywatnym, a może czymś co zajmie mnie po pracy. I przede wszystkim, będę dalej pracował nad tym z terapeutą, nad okolicznościami tego gdy zacząłem tłumić siebie. To jest główny powód dla którego chodzę na terapię. Nie umiem sobie poukładać w głowie przeszłości, bardzo trudnej… Nie umiałem sobie z tym poradzić. Nie będę tego tutaj opisywał, ale było źle. Wystarczyło zaledwie kilka spotkań z panią Asią i jestem innym człowiekiem, inaczej patrzę na życie, jestem z niego zadowolony, chcę żeby się rozwijało i… Chce mi się żyć. To bardzo dużo. Uwierzcie, że tak.

 

Jeżeli kogoś to zaciekawiło, pomogło, chciałby o coś spytać, to bardzo proszę. Chętnie, po to mój manifest.

Kaliszali
O mnie Kaliszali

Ktoś, kto mówi o tym jak widzi świat. O tym co sprawia że żyłka w oku skacze i człowiek przezywa. O tym jak przeżywa, jak widzi i co go boli. Zapraszam !

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości